ponedjeljak, 27. svibnja 2013.

Parfemi kojima sam dotakla dno


Ovo je post o mojim najkorištenijim parfemima. Onima koje volim nositi u određeno godišnje doba i one koje nosim svaki dan. Koji me vežu za određena mjesta i uspomene, i meni drage ljude...





1.Replay intense for Her

Kupila sam ga prije 4 godine, pred kraj ljeta. Parola ovog parfema je: učini svaki dan neuobičajenim! Doista bilo je tako. Nosila sam ga svaki dan kad sam bila raspoložena za taj parfem. Od nekolicine ljudi sam dobila komplimente da pristaje mojoj osobnosti. Stvarno je nešto posebno. Prevladavaju note zelene jabuke i limuna te šljive i tropske biljke tonke (koja daje miris badema, laganog dima ili duhana).




2. Hypnose Lancome

Prema stranici pun miris, on je orijentalni gurmanski tip- ma što god to značilo.
''Sadržava udio cvijeta Isusove krune koji u isto vrijeme pruža dojam ženske nježnosti, ali i prisutnosti ženske strasti. Magične esencije orhideje i vanilije koži daju topao i nježan miris, dok vetiver zagrljen bijelim cvijećem i jasminom daje osjet ženske senzualnosti. I oblik bočice, koji je napravljen u obliku stilizirane ženske figure odaje veliku dozu ženstvenosti koju ovaj parfem posjeduje.'' je opis ovog parfema. Ja samo mogu reći da ga posebno volim nositi u ove hladnije, kišne dane. 


3. Calvin Klein

Volim ga! Iako nije baš sasvim moj tip. Što bi se moglo reći i za mog dragog muža koji mi je poklonio ovaj parfem. Nikad nisam baš bila tip za cvjetne parfeme, ali ovog sam zavoljela. ( Uvijek su me privlačili neki bad boy-Bali beg tipovi, na kraju sam se udala za plavookog babyface ljepotana). Ovaj parfem je toliko nježan i uvijek dok osjetim miris, sjetim se dana dok smo još bili dečko i cura. Prekrasno.


4. Cartier Deliches

Njega sam dobila na poklon za Božić 2010. Taj parfem mene toliko opčinjava da to nije za vjerovati. Miris vanilije i jasmina i ne znam čega sve ne. Budimo realni, nisam ja neki znalac parfema ilitiga nos. Tu jabučicu koju sam dobila volim koristiti isključivo zimi, za sve ostale dane je pretežak. Podjeća me na Božić, kolače, toplinu doma i na svu euforiju oko Božića i blagdana. Njega najviše volim uz Replay.



Koji su vaši omiljeni parfemi? Vežete li i vi sjećanja uz parfeme i mirise?

2 komentara:

  1. Znaci, odusevila si me kada sam ugledala Replay for her! :))) Svi su se toliko zalili da je dosadan, previse sladak, da ishlapi brzo ali na meni uopste nije bio takav. Vjerovatno se dobro slaze sa hemijom moje koze, po svemu sudeci, i tvoje :)) Jedan od omiljenih i mogu reci signature parfema mi je Ck Euphoria, nije me briga sto su od nje napravili komercijalan proizvod - ja je koristim jos od srednje skole! <3
    Divan odabir parfema, lijep mi je i Lancome Hypnose a znas li da Penelopa Cruz koristi Cartier Delices? Stvarno prekrasan parfem! Odlican post! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, meni je Replay for her, najdraži parfem ikada! Nipošto dosadan i sladak. Baš po mojoj mjeri.
      Nisam znala za Penelope. Znači mirišemo isto :)
      Hvala ti na komentaru. Malo sam se ustručavala napisati ovaj post, jer nisam neki poznavatelj parfema,ali sam se ipak odvažila. Drago mi je da ti se sviđa ;)



      Izbriši