ponedjeljak, 27. svibnja 2013.

New in No. 1

Nedavno sam obavila mini shopping putem interneta, a prije tjedan-dva sam ga obavila i u Mulleru.Početkom pisanja ovog bloga sam bila nezaposlena pa si nisam mogla priuštiti ove proizvode (bar prva dva), sad se to stanje na svu sreću promijenilo pa si tu i tamo dozvolim nešto malo bolje i skuplje :)




1. Real Techniques Core Collection

Kupila sam Rt set na iherbu dok je bio popust od 20% na Real Techniques, pa sam koristeći kod od neke od blogerica uštedjela dodatnih 5$. U nekom od budućih postova ću pisati o cijelom setu.Dodat ću još samo kod ako netko želi iskoristiti: KJC349. Na kupovinu manju od 40$ dobije se popust od 5$.

2. Urban Decay Naked2 paleta

Moj najbolja forumska investicija. Paleta je došla relativno nova, probana je tek nekoliko puta, a na ogledalu je još folija. Taj sport me koštao 200 kuna sa poštarinom tako da sam zadovoljna. Nije mi imalo smisla zezati se sa carinom, poštarinom i svim ostalim. O ovoj paleti neću previše pričati jer za nju znaju i ptice na grani.

3.Revlon ColorStay puder

Ja sam jedna od onih osoba koja muku muči sa masnom facom. Prije 3 godine sam koristila ovaj puder i znam da sam bila jako zadovoljna. Lagana i prozračna tekstura, postojanost i prekrivanje je izvanredno za jedan drogerijski puder te sve što mojoj masnoj faci treba. Moja nijansa je sand beige. Kupljen je u Mulleru za 105 kuna. Detalji dolaze u kasnijim postovima.



4. Maybelline NY Illegal Length maskara

Maskara s vlaknima za produljivanje trepavica. Vidjet ćemo. Jesenas sam ju kupila i poklonila sestri koja je bila njome jako zadovoljna te sad troši treće pakiranje. Što o njoj kažu u Maybellinu?''Zahvaljujući jedinstvenim 4mm crnim vlaknima, poput ekstenzija vidljivo produljuju trepavice. Inovativna četkica: Fiber Fix četkica sa 6 kutova omogućit će savršenu aplikaciju vlakana za produljivanje, zahvatiti baš svaku trepavicu i produljiti ju.''Svakako ću ju detaljnije promotriti.

5. Mattifying Oil Control Listići za matiranje lica

Listići koji upijaju višak masnoće i uklanjaju sjaj kože.Navodno ne skida puder s lica. što je odlično s obzirom da sam to prije radila sa papirnim maramicama koja bi mi u startu skinule pola pudera. Dolaze u praktičnom pakiranju s 50 listića i što je najvažnije pakiranje je toliko malo da stane i u večernju torbicu.


Koje ste vi proizvode nedavno kupili? Imate li među njima svog favorita?


2 komentara: