subota, 2. ožujka 2013.

Spring wish lista #1



Proljeće! Jedva čekam. Sunce, svijetlost, cvijeće, leptire....Sveeee!
Jedva čekam otići s dragim na dugu vožnju biciklom, nedostaje mi priroda, svjež zrak i sve ostalo što spada pod proljeće.
Aha, wish lista!


1.MAC Studio Fix Fluid 



Totalno ga želim i dok uspijem pronaći nijansu koja mi najbolje odgovara dolazi mi u ruke i neću ga ispuštati!

2. SLEEK Ultra Matte V2

Riječi su suvišne!



3.Naučiti stavljati tuš BEZ da se ubodem u oko!

4.T. LeClerc rumenilo u nijansi Brun Rose

Nikada,ali nikada neću moći prežaliti taj dan kad mi je palo na pod u kupaoni, nikada. T. LeClerc je najbolje rumenilo koje sam imala do sada. Kupila sam ga u ljekarni prije nekoliko godina i još uvijek ga imam u komadićima. Naravno da su kasnije cijelu liniju njihovih proizvoda povukli. Šmrc.Ne želim ni govoriti o tome kako prekrasno stoji na moju preplanulu put.

5. Sigma kistiće



Stvarno želim jednog dana si priuštiti neku ljepotu iz njihovog asortimana!

To bi za sada bilo to, više manje.... Naravno imam ja još favorita za wish listu ali neću sve otkriti.


Sviđa li vam se što sa moje wish liste? Koji su vaši favoriti?

Nema komentara:

Objavi komentar